tirsdag den 22. marts 2011

Foråret og kreativiteten blomstrer..

I dette fine forårsvejr, hvor solen skinner og vintergækkerne står fint i vejkanten kan man næsten ikke undgå at komme i godt humør og blive inspireret.. Men hvis vejret ikke hjælper på inspirationen, så er det godt at vi har alle de kreative blogs herinde..
Jeg har siddet og kigget lidt på forskellige blogs og jeg synes det er helt utroligt flotte ting der bliver lavet rundt omkring. Endnu mere fantastisk er det at flere har lyst til at dele viden og kunnen med os andre ved at lave DIY'er. Det skal jeg nok få stor glæde af. Og hvem ved, måske en  dag selv lave nogen..
Jeg fik syet lidt i går og det blev til:

Bukser til Astrid

Forklædespencer til Astrid. Det der skråbånd kunne jeg altså godt bruge et kursus i :-S


Og så denne lille fine ting jeg faldt over her i blogland. Et etui til lommeletter.. I skrivende stund kan jeg ikke huske navnet på bloggen, men find den bl.a. blogs jeg læser fast :o)



I aften står den, som hver tirsdag aften, på syklub. Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal sy, men mon ikke maskinen spytter et eller andet ud ;o)

Og så er der efterhånden nedtælling til en fantastisk, hyggelig og kreativ weekend med to dejlige og kreative veninder.. Tænk engang en hel weekend bare med kreative sysler og masser af venindesladder B-) Jeg glæder mig helt vildt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar