mandag den 11. april 2011

Abstinenser...

Den seneste uge har jeg haft så mange timer på arbejdet at tiden og overskuddet ikke rigtige har været til hverken kreative sysler eller nogen nævneværdig kontakt med omverdenen.. Jeg er stadig helt utroligt smadret, men i takt med at jeg har siddet lidt om aftenen og kigget her i blogland har jeg fået flere og flere anstinenser. ;o) Så nu måtte jeg bare sy.. Bare en lille nem og hurtig sag til Astrids sommergarderobe..



Hvis energien er til det vil jeg lave en matchende sommerhat til i aften når børnene er kommet i seng. Ellers bliver det i morgen..
Der skal snart laves mere til sommergarderoben for i næste måned efter vores bryllup går turen til Alanya :o)


Jeg lovede vist forleden at flashe resultatet fra faste syaften. Det blev også en lille nem ting (det var det overskud :-S) Kanten omkring hovedet blev for løs så den skal lige rettes lidt til..





Mht til hæklingen har jeg ikke fået hæklet nogen færdige ting, men har fået øvet mig lidt på de forskellige masker og er blevet nogenlunde fortrolig med dem. Så måske jeg snart har noget at vise her på bloggen?? Idéerne er der i hvert fald ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar