onsdag den 20. april 2011

Knickers til den store - dræn til den lille...

Jeg havde mine problemer med at finde ud af hvad jeg skulle sy i går aftes. Det var jo tirsdag.. Til sidst blev jeg enig med mig selv om at det godt måtte være noget hurtigt og nemt da vi skulle tidligt op og afsted til øreklinikken, hvor Astrid skulle have dræn i (eller drøn som min kære bedstemor fik kaldt det :D < 3).
Så jeg fik lavet et par knickers til Sebastian i noget stof med cykler, som han havde forelsket sig i..

Ved ørelægen gik det rigtig fint. Astrid tog det i stiv arm og græd ikke da hun vågnede eller noget. Var bare rigtig stolt af hende :o) Så nu er jeg spændt på hvor hurtigt vi mærker resultater..

Til sidst lige et par billeder af Sebastians knickers.. Det andet billede er ved lommerne..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar