torsdag den 14. juli 2011

Bukser, regnvejr og Ta-Da

Endnu en dag med regn.. Selvom jeg nu synes det er meget hyggeligt at sidde under et tæppe med en kop kaffe og lytte til regnen, så er det bare ikke så praktisk. I hvert fald ikke når man har gang i et projekt der kræver at man kan stå ude. Mit projekt skal males, eller det er det sådan set blevet, men det var åbenbart naivt og tro at en enkelt gang maling kunne gøre det :-D Selvom det er træ der ikke har været malet før.. Så nu sidder jeg endnu en dag og kigger ud på regnen og kan ikke få givet sidste omgang maling..
Men dagen er ikke gået endnu og jeg giver ikke op ;o) Og skulle det gå helt galt må jeg jo finde mig i at jeg først kan vise det frem i weekenden.. I denne uge skal det i hvert fald nok blive :o)


Og så noget helt andet.. Astrid begynder at vokse ud af alle hendes bukser så hun mangler pludselig en masse og så må symaskinen jo i gang.. Første par er færdige og ser sådan ud... (og er ikke så skæve som de ser ud ;o) )



3 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne bukser : )

    SvarSlet
  2. Flot med de gule tittekanter og Graziela SUK :-)

    SvarSlet
  3. Hej Helle

    Super skønne bukser. Og tak for "anmeldelsen" af min blog, den ser jeg først nu:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet