tirsdag den 2. august 2011

Jubii post til mig...

Da jeg kom hjem i dag, lå der sørme 2 pakkesedler i postkassen.. Klokken var 5 minutter i lukketid, så min søde man drønnede op for at hente det - og han nåede det ;o)

Den ene pakke indeholdt papir fra Bolette


Jeg har tænkt at det skal bruges til at prøve en diy på de fine kort, som Mette laver.

Den anden pakke indeholdt dette fine vedhæng..


Jeg ved ikke engang om jeg har et sted, hvor det lige passer ind, men jeg syntes at det var så fint og så specielt, at jeg måtte købe det. Ud over perlene og de små ringe er det hele lavet af søm. Alle krogene er også søm, der er bøjet. Det er da lidt sjovt :o)
Så nu må vi se om jeg finder en plads til den eller om den måske ender som give away..

Derudover er det i dag blevet bekræftet at vi har vores bod til open by night så nu er det med at komme igang for jeg har ikke fået lavet en pind endnu ;o) Der er jo også eventyrudfordringen så der er nok at se til.

1 kommentar:

  1. Godt at det er kommet frem :) Jeg har meget mere, så du sir bare til ;)

    SvarSlet