tirsdag den 29. november 2011

Så har vi atter forbindelse til verden udenfor...

..hvilket altså bare betyder at vi har fået installeret internet i dag ;o)

Der er sket lidt siden jeg sidst skrev herinde.. Vi bor nu i vores nye hus og det er så skønt. Der er dog stadig meget der skal  ordnes, men det går stille og roligt fremad. Der skal nok komme en masse billeder herfra når vi kommer bedre på plads :o)

Krea har der stadig ikke været meget af da det meste stadig ligger i flyttekasser, men jeg fik gravet lidt stof op af en kasse i går og fik taget toppen af abstinenserne ;o)
Det blev til en lille denim tunika med røde stjerner.. Jeg glæder mig vildt til det hele er på plads og jeg kan komme rigtigt igang. Jeg har så mange planer..



Nu vil jeg forsøge at komme et skridt nærmere at få det til at ligne et hjem og senere er der vist en blog eller 50 der skal læses op på ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar