tirsdag den 20. marts 2012

Død periode

Det beskriver vist meget godt, hvordan det er herhjemme lige nu, sådan rent kreamæssigt.. Det er ikke lysten der er forsvundet - tværtimod - men tiden og overskuddet. Med arbejde, hus, børn og hund er der ikke meget tid i overskud og det tid der er bliver enten brugt på at skulle være noget for andre eller på at være alt for udmattet.
Jeg kan engang imellem føle at jeg giver mere end jeg får igen - ikke af familien, de er fantastiske - men af diverse bekendtskaber, hvilket får mig til at overveje mange ting. Jeg er nok ikke den der råber højest om at jeg også kan blive udbrændt og trænge til både omsorg og opmærksomhed og folk omkring mig bemærker det ikke rigtigt. Jeg er nok lidt for god til at sætte en facade op.
Jeg synes ikke jeg har mere energi til at være den der skal tage kontakt, spørge interesseret, være omsorgsfuld, ændre mine planer til fordel for andres osv. Så nu må jeg bare vente og se om flere mennersker i mit liv falder fra.

Nå, det var egentlig ikke meningen at dette indlæg skulle ende så negativt. Det skulle bruges til at søge midt-vestjyske kreaelskere, som jeg ind imellem kan dele min interesse med. Synes jeg mangler det :o)

Nogen midt-vestjyder der vil lege med mig? :D


Midt i det hele har jeg også glemt min blogfødselsdag for 4 dage siden.. Hvordan skal det mon fejres? :o) 





2 kommentarer:

  1. Kære Helle

    Stort tillykke med din blog-fødselsdag :-)
    Når dét så er sagt, vil jeg bare sige at det er SÅ vigtigt at du tænker på dig selv. Ved selv hvor svært det er....

    Håber rigtig meget at du finder krea-legekammerater i din nærhed.

    Pas godt på dig selv,kære dig ( og tak for sidst)

    Knus

    SvarSlet
  2. Tak skal I have. Jeg havde sket ikke set jeres kommentarer. E-mail beskeden har vist svigtet denne gang.
    Det var ikke meningen at mit indlæg skulle få så negativ en klang som det måske fik. Jeg er faktisk ganske rar ;-) og meget loyal. Men som I skriver bliver jeg nødt til at passe bedre på mig selv så det arbejder jeg på at gøre fremover.
    Sus jeg tænker bare tæt nok til at man evt kan mødes en gang imellem og hygge sig og være kreative. Jeg bor selv mellem Skjern og Videbæk så Esbjerg er da vist ikke så langt væk så sig endelig til hvis du har lyst til at finde ud af noget en dag :-)

    SvarSlet