onsdag den 28. marts 2012

En kærlig tanke

I dag faldt jeg over dette indlæg hos kreatrolden, som har lavet et rigtig sødt kort til sin veninde. Jeg synes det er en rigtig sød tanke og det må da varme at nogen tænker på en i en svær tid :o)

Jeg synes det er rigtig dejligt at der findes mennesker der har overskuddet til at gøre noget for andre og elsker også selv hvis jeg kan gøre noget for folk. Jeg har selv før sendt en opmuntrende pakke til folk der har haft en svær periode. Bla.a. mine svigerinde og en veninde et par gange. Det er så lidt der skal til for at glæde en man har kær og for at lade dem vide man er der for dem og jeg kunne da forestille mig at det må gøre en forskel :o)


1 kommentar:

  1. Hvor har du ret Helle. Der skal ikke meget til, og alligevel får man det sjældent gjort.
    Hvorfor mon? Fordi man har for travlt? Fordi man føler det forpligter eller måske fordi det bare ikke er inde i ens daglige gøren og laden?

    Jeg husker da jeg fik en pakke fra dig og Henrik med posten.. jeg blev så overrasket og glad helt ind i sjælen i en ellers trist tid. DET var tanken, der var blevet til lidt mere end blot tanken. Tak :)

    Nu vil jeg så tænke lidt over, hvorfor jeg ikke selv heller er god til at gøre det til mere end tanken.

    Knus Henriette

    SvarSlet