fredag den 27. april 2012

Nyt undertøj til dukke Emma

Alle piger har brug for nyt undertøj en gang imellem - selv dukker ;o) Så Emma har fået sig en ny bodystocking. Det er første gang jeg laver dukketøj og det var egentlig meget sjovt og meget småt ;o) Det er bestemt ikke nogen skønhedsåbenbaring, men jeg skal lige vænne mig til at sidde med så småt tøj i hænderne.
Jeg har flere dukkeprojekter planlagt, som jeg glæder mig til at komme igang med. Der er jo ikke noget bedre end at se Astrids glædestrålende øjne når hun får de nye ting :o)





Dukken er lavet af min dygtige svigermor. Hvis du har lyst til at se flere af hendes dukker så kig forbi hendes blog. Denne weekend er hun på workshop hos Wenche og Line så mon ikke der snart er en ny dukke at se derinde :o)

2 kommentarer:

  1. Du er bare skrap til det syning der ! :)

    Jeg har også modtaget din meget spændende pakke i dag, og laver et indlæg om det på bloggen en af dagene :)

    God lørdag

    SvarSlet
  2. Hvor er den lille bodystocking sød....og så endda i dit yndlingsstof :-)
    Er sikker på at både dukke Emma og hendes søde, lille dukkemor er blevet glad for det nye undertøj.
    Knus

    SvarSlet