mandag den 2. juli 2012

Fra genbrug til guld # 1

Jeg elsker at gå i genbrug og da jeg er så heldig at bo lige overfor en sker det jo jævnligt at jeg lige må ind og kigge ;o) Jeg har efterhånden samlet en del både små og større ting sammen, som jeg har haft planlagt at male, ombetrække osv. Både ting vi i forvejen havde liggende og ting jeg har fundet i genbrug.
Det har jeg endelig fået begyndt på og jeg har planlagt at vise jer lidt af gangen efterhånden, som det bliver færdigt. Tingene i dette første indlæg har jeg desværre ikke fået taget før-billeder af, men det har jeg gjort og vil gøre med de næste ting jeg vil vise jer :o)

En lille Amagerhylde, der nu bare venter på nogle små fine ting til hylderne


En kaffefilterholder


Urtepotteskjuler i pangfarve ;o)



Kig forbi igen i morgen. Der viser jeg lidt flere ting :o)

3 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting, du har lavet, er især vild med Amagerhylden:-)

    SvarSlet
  2. hvor ser det godt ud, det er utroligt hvor meget lidt maling kan gøre :)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :o) Ja det er nemligt utroligt hvor meget det kan gøre. En af de ting jeg viser senere i dag synes jeg selv er blevet rigtig flot bare med en smule maling :o)

    SvarSlet