onsdag den 29. august 2012

Dekorativ smykkeopbevaring

Jeg har et smykkeskrin til mine smykker, men der kan ikke være så meget i så nu har jeg lavet et ophæng til nogen af dem. Det mangler bare lige en snor og så skal det op at hænge i skabet.. Jeg lavede først et hvor båndene sad fast med velcro, men det ville ikke holde så nu er det bare nåle der holder på det og det går fint nok. Jeg overvejer at lave et stort ophæng så jeg kan opbevare flere smykker på denne måde...
Hvordan opbevarer I jeres smykker??





6 kommentarer:

  1. Supergod idé :-) Dejligt at se at du igen har lyst til at være kreativ:-)))))

    Kram og knus

    SvarSlet
  2. Finide- dem jeg bruger mest ligger bare og roder i en æske i badeværelset... nogle hænger på en knagerække og andre på et stativ... tænkte imorges at jeg mangler en god ide til dem i badet.... og kan fint bruge din ide på indersiden af skabet derude.. :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have.. Men det er nu længe siden det er lavet :) Det kreative bliver ikke til meget for tiden.

    SvarSlet
  4. super fint smykkebrædt, stoffet er vildt flot

    SvarSlet
  5. Det er en god idé at du har lavet en hængende smykke-opbevaring. :-)

    De fleste af mine smykker ligger i æsker og så har jeg de flotteste halskæder hængende på smykke-giner. :-)

    SvarSlet