tirsdag den 19. marts 2013

Endnu et indlæg om Bloglovin...

De fleste har nok efterhånden bemærket at Google Reader lukker pr 1. juli.. Præcis hvad det indebærer mht faste læsere osv kan jeg ikke helt blive klog på, men det meste af blogland valfarter i disse dage til bloglovin og jeg er også selv begyndt at læse blogs der i stedet for. Tænkte at jeg lige så godt kan vænne mig til det. Heldigvis har Bloglovin en smart funktion der gør at man kan overføre hele sin læseliste fra Google Reader så man ikke skal sidde og tilmelde sig alle blogs igen.
Jeg håber at jer der læser med her vil følge med mig over på bloglovin og følge mig der fremover. Hvis I ikke, som jeg overfører hele jeres læseliste så har jeg en knap i sidebaren I kan trykke på for at følge mig.


5 kommentarer:

  1. hvordan flytter du hele læselisten på en gang, jeg har prøvet manuelt og det tager jo en krig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg trykker på mit navn oppe i højre hjørne og så på settings. Så står det lidt nede på siden :)

      Slet
  2. kan du lave en diy for dummies, for jeg kan ikke finde det der settings under mit navn :)

    SvarSlet
  3. fandt ud af det da jeg prøvede på selve bloglovin, tak for hjælpen :)

    SvarSlet